Isnin, 16 Mac 2009

Moonlight Orange

hehe.......tajuk post tu takde kaitan pun dgn apa aku nak citer....skang aku kat tempat keje baru....bermula awal tahun ni 2/01/2009 sampai la skang.....sapuracrest petroleum berhad...isteri aku dah pun pregnant 3 bulan...insyaAllah due dia 4/9 tahun ni.aku dah lama giler x post kat blog aku ni....moonlight orange tu cuma nama samaran aku kat dalam gen-2.net aje....tp macam best aje kan bunyi nyer....hehehe....blog2 aku yang lain pun belum dapat update lagi....in time nanti aku update...keje aku skang kat miri sarawak....based kat sini...dalam project management team...as Graduate Engineer-Operation....keje time busy...busy giler...time relax...relax aje...skang ni aku duk berminat giler dgn Open source project...mmg dari dulu pun asyik suka dgn kerja2 programming ni...as a hobby aje la.keje kat sini slalu ingat bini kat kampung.stress.tapi apa nak buat di zaman kegawatan macm ni aku harus tabah menghadapi dugaan ni.bukan mudah nak cari kerja lain sekarang ni.di blog guno linux aku nanti akan aku update dengan pos-pos yang baru ok.maybe it's all about ubuntu intrepid and fedora.tapi selalunyer aku takde masa nak update semua tu.kali ni harap-harap boleh spend sedikit masa untuk tu.

See you all again!

Tiada ulasan: